Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
НовиниТОП новини
Популярно

Пожар в центъра на Шумен

Пожар избухна в апартамент в жилищен комплекс „Херсон“ в Шумен. Сигнал за инцидента е подаден около 9.45 тази сутрин.

По първоначална информация на Радио Шумен, която не е потвърдена от органите на ОДМВР – Шумен, се е запалила кухня на 4-тия етаж. Огънят в помещението е тръгнал, след като гръмнал тостер.

Няма пострадали. На място са три екипа на пожарната, има и автомеханична стълба.

Източник: www.bnr.bg

Подобни публикации

Виж също и:
Close
Back to top button